Har visst inte vuxit ifrån detta ännu...

Har hyffsat tråkigt denna onsdagkväll.. trodde jag hade kommit ifrån det här med listor, men icke:

Har du pojkvän/flickvän?
Nej.
Är du kär? Oklart, som mycket annat här i livet
Hur tidigt stiger du upp? För tidigt enligt mig, men egentligen ganska sent
Vem/vilka vet mest om dig? Favorit i repris: 87:orna!
Gillar du att slåss? Nä, är alldeles för feg för det.. fast har ju i och för sig slagit sönder Malins arm.. ooops!
Vad ska du göra ikväll? Kvällen är snart över så sängen väntar på mig
Har du utländska föräldrar? Icke..
Var har du ont? Var har jag inte ont?
Är du bra på att måla? Haha, verkligen inte! Eller mjo, måla hus å sånt kanske, stoooora ytor ska det va!
Vem kramade du senast? Johanna Falk kan det vara.. eller mina underbara EVS-vänner
Vad längtar du till? Finlandsresan imorgon.... å sista helgen i november när jag ska åka hem
Sparare eller slösare? spara
Bio eller promenad? beror på sällskap, tycker promenader är bra mysiga!
Är du kittlig? fråga lovisa, magnus eller marcus så har ni svaret på den frågan... det stavas p a n i k
Rädd för insekter? töntigt nog är jag det, hur små dom än är
Anser du att du är stark? Inte som Pippi men lite skrot kan man allt lyfta :P
Nämn något som gjorde dig glad igår: att få umgås med mina underbara lagkamrater... å ett å annat leende gjorde dagen ännu bättre :)
Vad gjorde du kl 8 i morse? Tittade på Rix Morron Zoo, har blivit en bra morgonrutin 
Vad har du druckit idag? te, kaffe, proviva, cola, saft
Vad var det senaste du åt? en god hembakad vaniljbulle- mums!
Vad var det senaste du köpte? Tuggummi, chops och minimorötter
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut, romantiker som man är...
Favoritklädsel? Leggings, "våga-vägra-jeans" ;)
Vad gör dig glad just nu? Att vi ska åka bort imorgon
Höger- eller vänsterhänt: Höger, hade varit coolt att kunna använda båda, ska nog börja träna på det!
Humör just nu: Uttråkad och lite trött
Sommarplaner: Att spela Universiaden med landslaget och sen att hänga med lite roligt beachfolk
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Även här en favorit i repris: kunna läsa folks tankar
Gillar du att sjunga?: Ja, men gör det nog hellre än bra
Vad längtar du mest efter just nu?: Hemligt ;)



vi pratar om vart vi ska i natt
men jag antar att vi menar hela livet

Kommentarer
Cissi säger:

jag älskar ditt Lasse-citat- han är nästan för grym. vi ses imorn gullet!

2008-10-29 | 22:26:09
Bloggadress: http://cirre.blogg.se/
sara säger:

jag ska spela den för er :D kanske sjunga också om ni har tur! haha

2008-10-30 | 07:50:35
Bloggadress: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback