Dagens arbete

Nu börjar snart dagens arbete vilket består av att skriva en hemtenta som ska lämnas in på torsdag (möjligtvis fredag om jag inte pallar med att skriva massor idag..).. känns inte som det bästa sättet att tillbringa en ledig dag på men det är så det är att plugga, man är aldrig ledig!!! Eller mjo, i helgen ska jag ta mig tusan vara ledig, inget skolarbete att tänka på, är det inte för härligt!?
Men fram till dess heter mina bästa polare och vapendragare Persson, Haug, Skidmore, Helldin m.fl... dom där grabbarna går inte av för hackor men något vidare roligt sällskap är dom trots allt inte..

Dax att dra igång den här tillställningen... see you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback