Vuxenpoäng :)

Dags för dagens andra inlägg känns ju lite sådär att hinna med två inlägg på en ledig lördag, men så är det när man måste tillbringa dagen framför allt plugg... suck! Men jag har tagit små pauser och under min första paus kände jag mig hyffsat vuxen, jag skall berätta vad som hände.. Ni som varit hemma hos mig vet ju att jag har en liten uteplats eftersom jag bor på bottenväningen (ja, nu vet ni andra också det...) och den här uteplatsen var full med snö idag. Jag kunde precis trycka upp dörren och den var det bara att börja sopa undan all snö.  Så där stod jag med sopkvasten i högsta hugg och gjorde mig en liten gång från grinden till dörren... många vuxenpoäng på det alltså!

Plugget har faktiskt gått riktigt bra konstigt nog... jag börjar få ordning på alla mina gubbar och deras teorier. Känns skönt att få lite undanpluggat idag eftersom hela morgondagen kommer spenderas i hallen eller med volleybollfolk och då är det trist att känna pluggpanik eller i värsta fall inte kunna vara med alls.. Vi har ju morgonträning i Helenelund imorgon så jag och emily måste traska ner till hallen först och hämta nycklar för att sen ta bussen till helenelund.. tur att vi får skjuts hem av johan iaf!

Skall bli roligt att spela match imorgon, lite kända ansikten kommer ju ändå stå på andra sidan nätet och då blir det extra roligt =) Sen hoppas vi hinna med en sväng in i bastun innan herrmatchen, hade varit bra för våra kroppar tror jag, träningsvärken sitter ju där den ska om man säger så, haha... Till herrmatchen blir det mys med tjejerna och kaffe+kaka på det blir toppen.. får se hur det går för dom, hade vart kul med en vinst, hoppas dom sköter sig iaf :)




 

A walk in the snow, could it be better?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback