Stinsen

Idag blev jag ätnligen klar med min bok av Piaget, någon rolig läsning var det ju inte men en bok mindre att ta itu med nu innan tentan... borde ha pluggat mer under förmiddan men orkade inte riktigt med det vilket ledde till att jag fastnade här- oväntat!?
Strax dax för lite lunch innan vi åker iväg till Stinsen för en mysig fika med Holm, Lovi och CC, känns som en fantastiskt bra grej att göra en fredageftermiddag. Driver nog omkring där ett tag skulle jag tro innan jag går mot hallen för att träna tjejerna. Idag blir det mattuppvärmning och det var faktiskt dom själva som ville ha det igen, så härligt när dom uppskattar det man gör... har många minnen från mattuppvärmingarna i Frejahallen, eller vad säger du Malin?
Efter knatteträningen hinner självklart jag och Emily snacka lite skit innan vi ska hem till CC, Elli och Sara för ett lagmöte- är mål för säsongen som ska sättas upp och jag tror det kommer bli kanon! För att göra allt litre värre ska vi sen tillbaka till hallen idag (blir ett väldigt flängande överallt) för egen träning i två timmar... men vi brukar ju ha ganska roligt på fredagkvällarna och idag kommer nog inte vara något undantag ;)

Imorgon blir det ännu mer plugg (känns inte som jag gör något annat) och även städning. Men kvällen kommer ju tillbringas tillsammans med Em uppe på Flintlåsvägen för hon är ju ensam hemma nu när Sebbe är i Lund å spelar. En härlig lördagsmiddag och film ska vi nog få till och det bästa av allt är ju att det är så nära hem sen- underbart!

Söndagen kommer allt närmare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback