Kuckeliku!

Uppe med tuppen idag, eller nja men kvart över åtta känns ganska tidigt när man inte börjar skolan förrän klockan 13. Kokade min gröt och landade framför tvn och Rix MorronZoo, vilket är grymt roligt att vakna upp till- mycket nöjd över att de nu även finns på tv! Hann med att läsa lite Piaget innan jag insåg att det inte var hälsosamt att vara uppe och att jag skulle ångra mig senare idag så jag gick tillbaka till min sköna säng och sov en halvtimma. Upp igen och fixa och dona lite å nu är det en timma kvar till bussen in mot Lärarhögskolan går och idag är det ett tråkseminarium som ska klaras av. Hoppas på en rolig lärare och en lång fikarast så tror jag nog att det ska gå vägen- hoppas kan man ju iaf :)
Träningen ikväll och det får bli till att åka direkt till hallen för en medhavd middag och sen en lååååång uppvärming i gymmet. För jag har bestämt mig för att hålla mit lår helt idag för idag börjar ju dom riktigt förberedelserna inför söndagens drabbning och vem vill vara skadad då? INTE JAG :D

Dagens bästa: Att få åka 526:an hem
Dagens sämsta: Att åka pendeltåg till skolan


Minnen

Kommentarer
Malin säger:

Inte jag heller =(

2008-11-13 | 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback