Dåligt av mig!

Har inte riktigt haft tid (eller snarare ork) till att sita här och skriva en massa på bloggen. Det brukar vara sådär för mig att antingen skriver jag massor eller inget alls, men nu kanske det vänder.. har hänt en del sen sist så det får bli en listversion av det hela:

* Piskade Elverket i deras hemmahall, gött me 3 poäng
* Ännu fler poäng trillade in hos oss när vi även piskade RIG
* Det var en minifest i söndags, mycket trevligt
* Jag har haft quality time men min favorit: LENA
* Jag har varit och tittat på min nya lägenhet som var väldigt fin.... men liten!
* Jag har börjat planera mina julklapssinköp, kan bli bra i år också :)
* Jag har sträckt mitt lår :( och detta blir jag retad för, fast håller nog med om att det är en tantskada, haha... så imorgon blir det träning i tredubbla byxor eller nått för att hålla värmen!

Annars inget nytt... slappar till det rejält nu i höstmörkret men det får man lov att göra för annars kommer man inte överleva den här mörka perioden... Å sen får man se till att ha höjdpunkter att se fram emot och jag har många, lite för långt bort tyvärr bara, men den första kommer ju på söndag när jag får träffa mina underbara 87or i Örebro!

Maybe I like you because you´re totally different?

Kommentarer
=) säger:

jag får vara med på diin blogg:) hihi. ses på söndag!;)

2008-11-12 | 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback