Blogg!?

Började fundera på varför man bloggar egentligen? Det kan väl omöjligt bara vara för att dela med sig av sina tankar och upplevelser utan det borde ligga nått mer bakom. För min egen del tycker jag bara det är skönt att skriva av sig sina tankar, de blir lite lättare att bära med sig då. Dock är jag ganska positiv till allt just nu men man vet ju aldrig vad som kan hända liksom.. men ni kan va lugna, inget dramatiskt kommer hända i min bloggvärld inom den närmsta tiden ;)

Gick upp på tok för sent idag igen, borde lära mig att gå upp vid åtta på morgonen ochplugga.. gjorde ju det innan men nu har jag försoffat mig vilket inte är för bra eftersom min tenta kommer allt närmare, usch usch usch... men jag har hela fredagen, hela lördagen och måndag och tisdag nästa vecka, visst borde jag klara av den?

Ikväll är det träning som sagt och det är dels två timmar boll och ett tungt pass i gymmet... dock måste jag ju åka direkt från skolan till träningen så jag kommer va i hallen typ en timma för tidigt vilket nog leder till att jag kör det mesta av mitt gymprogram före träningen... Ganska skönt att vara klar med det sen! Pratade med Emily imorgon om mina bastuplaner och självklart var hon på, så ikväll blir det bastu, woohoo :D

Funderar på att inviga mina svarta jeans idag också, ska bara fundera ut vad jag ska ha till... hm, får rota igenom min garderob för nått vettigt ska man väl ändå hitta där inne!

Avslutar med en fin bild från den härliga tiden i Cannes :)




Today is going to be a perfect day
.... is that ok with you?

Kommentarer
Malin säger:

pratade du med emily imorgon? det är ganska imponerande ändå! =)

2008-11-20 | 13:57:12
Andréa säger:

Ja, Malin jag besitter ju vissa superkrafter vettu... det där är en av dom ;)

2008-11-20 | 22:08:49
Bloggadress: http://andreajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback