Nu åker vi till Vinterlandet!

Usch vad längesedan det var jag skrev här, men jag har nog inte så många läsare ändå så det gör nog inget :P

Har ju hänt en massa saker sen sist men pallar inte att skriva om allt det där.. är väl inget särskilt egentligen, bara vanliga veckor av mitt liv som elitseriespelande lärarstudent- sen får ni fantisera ihop vad som kan ha hänt!

Just nu har jag påskolv vilket är helt fantastiskt, men jag har ju fullt upp ändå så att ligga och lata sig blir det ju inte tal om! Igår var jag hos Niklas och han knäckte min rygg och masserade och hade sig, hoppas på att det ska bli bättre nån gång, är så sjukt trött på att alltid ha ont! Men han sa ju att det skulle kunna gå och fixa en svank till mig, fast då måste jag lära mig att vara lång och sträcka på mig... han sa ju att jag såg ut som en 80-årig kärring och det kan ju inte vara positivit när man är 20 år liksom :S

Idag ska jag packa en massa för ikväll åker vi till Norrland för att spela den andra kvartsfinalen. Ska bli mysigt att åka upp dit igen, det ska ju vara över 1m snö också så nu får vi uppleva lite riktig vinter så man med gott samvete kan välkomna våren! Hoppas på en bra match imorgon, för den förra var ju inget att hurra över för min del, så nu är det dax att börja prestera om vi ska bärga det där SM-guldet i år också! 
Emily kommer hit och bakar muffins idag också- med hallon och vit choklad i, mums! Sen ska vi ner till hallen och gymma lite, eller snarare stretcha igenom våra kroppar så dom pallar en lång tågresa. Sen är det ju en måste-match för herrarna idag som vi hoppas kunna glo lite på efter vår träning. 

image76 Från förra besöket i Norsjö!

På torsdag kommer mina föräldrar hit också- woohoo! Så det blir en bra påsk i år =)

Nä, nu ska jag packa, laga pannkakor, handla och fixa musiken till resan, vi ses på torsdag igen! 

Kommentarer
Matilda säger:

Jag läser då din blogg mest hela tiden, är så roligt å se vad som händer där hemma ur många olika synvinklar :) Lycka till i matchen hoppas det går bra för dig! Jag tror bestämt att ni kommer vinna, men det är alltid roligare att vinna om man spelar bra! Kram

2008-03-18 | 15:47:14
Bloggadress: http://matildawikander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback