"Han kommer ju dö någon gång i sitt liv"

Vilken helg vi har haft nere i skåne alltså... och citatet i rubriken fällde Lena på söndagen efter partykvällen!!

Började med en tågresa som inte gick enligt planerna... jag skulle åka till helsingborg för att hinna se beachmatchen klockan 19, men nähä då var mitt tåg försenat så jag missade hela matchen- suck! Men jag fick krama om både Tora och Elin vilket inte var helt fel, oj vad jag har saknat Elin N. Warner alltså!!! Sen var det plötsligt dax för att åka till Minni som hade studentmottagning så där blev det champagne, buffé, tårta och godis- toppen! Vi var både mätta och trötta när vi kom hem därifrån så jag och Lena stannade kvar i lägenheten medan grabbarna gav sig ut för att käka kinamat... kvällen blev ganska sen och när jag och lena väl har börjat fnittra så är det faktiskt väldigt få saker som kan få oss att sluta, haha!

Lördagen tillbringades på Mellbystrand där det blåste full storm och regnade bitvis. Men beachvolleyn gick faktiskt helt okej, ett stort fall framåt var det vill jag lova :) Höll på att vinna kvartsfinalen och det var ju inte direkt väntat så vi är riktigt nörjda.. sen hem och "piffa till oss" innan vi gick iväg till Emeliiiiii och kollade på fotboll, drack vin och käkade pizza.. blev en ganska kort förfest men efter en dag på stranden räcker lite alkohol för att vi ska bli lulliga så det var inga problem där inte! Sen vidare till Helsingborg för en helgalen utekväll med både positiva och negativa inslag om man säger så.. men det är väl bara att inse fakta, glömma den och gå vidare helt enkelt! Hemma och sova vid fem på morgonen, vilken kväll!

Söndagen började vid elva och det tog väl ca sex timmar innan vi kom utanför lägenheten.. vi pratade om det mesta under den dagen kan jag säga.. man lär känna varandra bra när man bor fyra pers i en liten etta, verkligen något att rekomendera! Blev tedrickande, tåsnack, youtubefilmer och mycket, mycket mer... avslutade dagen på kinaresturang och espresso house innan jag och Markus satte oss i bilen hem mot Halmstad... En trevlig bilresa, dock med mycket oklara händelser... vi hade inte koll på mycket och bäst var ju Markus kommentar när vi hade kört ut på motorvägen: "Andréa, vet du om vi körde åt rätt håll nu?", haha bra koll han har- eller inte!! Hemma efter en toppenhelg helt enkelt, Jag, Lena, Magnus och Markus: Blir inget annat än bra :D:D

Hemma i Harplinge igen och idag har jag varit med om något av det värsta i hela mitt liv- Vivvi springer i de evigt gröna skogarna.. hon somnade in och såg så rofull ut när vi gick därifrån.. jag kommer alltid att älska den hunden!

Vibäckens Vivien
* 2003-04
+ 2008-06
 

Trackback