Regnet det bara öser ner...

Det bara regnar och regnar mest hela tiden den här sommaren också... eller ja, nu har det ju inte gått så mycket tid av sommaren ännu men ändå, känns ju inte som den "rekordvarma sommaren" som meterologerna har pratat om... men nu känns det som att jag är lite gnällig, jag har nog bara vaknat på fel sida idag!

Dagarna flyter på här hemma, händer inte så mycket egentligen, jag borde verkligen ta tag i fler saker nu när jag är hemma och skulle kunna hitta på så mycket roliga saker! Men jag har ju börjat jobba den här veckan och det är väl i princip lika långtråkigt som förra året, men det ger ju pengar och då är jag nöjd.. har kommit in i kassarollen snabbt i allafall, man har sin kassaröst på nått sätt, haha.. jag måste säga att jag uppskattar verkligen besök när jag jobba, Ica Maxi Högskolan i Halmstad- där hittar ni mig!

Veckan som kommer innehåller lite blandat faktiskt.. ska ta mig till ett gym på måndag för att sedan jobba 5 timmar på kvällen.. tisdagen kanske det blir ridning och sen jobb, fast bara i tre timmar så det är sjukt soft! Onsdag blir det nog lite ridläger och sen utgång på kvällen, så är ni i halmstad så haka på!! Sen blir det ett besök hos farmor och lite mer jobb för att förhoppningsvis avsluta veckan på ett alldeles utmärkt sätt med först ett besök hos Lena i Ängelholm och sen beachturnering i Halmstad på söndagen med massa roligt folk.. tyvärr blir det inget spel den här gången, men men, är ju kul att vara supporter också!

Nu har jag börjat fundera alldeles för mycket igen.. dock på lite andra saker men ändå, är jobbigt när man bara kan ha en sak i tankarna hela tiden, suck suck suck!! Men det kommer nog gå över ( vill jag det då!? )så fort solen börjar skina och dagarna blir lite mer "somriga", ååå vad jag längtar efter sol & värme =)



Kommentarer
Cissi säger:

den ligger precis vid centrum och tåget! haha, på andra sidan bron eller hur man ska säga. kommer bli värsta paradiset, kan vi ha lagfest! moaha, peeerfekt! :D hur mår du? längtar tills vi ses! :) KRAM

2008-06-25 | 22:37:37
Bloggadress: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback