Någon som vill byta hals med mig?

Mmm, för just nu är jag inte alls särskilt glad på min hals som rossar och gör skitont... sen blir det ju inte bättre av att jag snörvlar som en tok också.. suck, har inte tid med att vara sjuk! Men det är verkligen så att jag och Lina är sjuk varannan vecka men ska det hålla på sådär hela våren så pallar jag inte!
Träningen igår var inte rolig vill jag lova, men det berodde endast på att jag var allmänt borta pga. min hals/näsa/huvud.. blev lite lugnare efter ett tag men jag HATAR att träna när jag är sjuk, men har man inte feber är det bara att köra på, är ju roligt innerst inne liksom, hehe...
Sen var det tungt styrkepass också med Jocke, han är bra att ha han.. Skönt med lite teknikträning och nån som pushar när det är tungt- hoppas att han kommer snart igen!

Idag är det eftermiddagspass i Kräftriket... kan nog bli hlt okej.. älskar vårt upplägg iallafall: 45-60min föreläsning, 60min rast+diskussion (ni kan ju ana hur det går, haha) och sen 30-34min föreläsning... sen slutar vi! Och idag är det ju fredag vilket inte är helt fel.. drar nog till hallen vid sex, hänger med Emily och sen är det ju video vid halv sju för att träna 19-21 i B-hallen (om någon nu var intresserad av det xD).. 

Ja, vad händer annars i mitt liv- INGENTING! Är inte taggad till någonting just nu, men snart är det februari och den månaden brukar gå ganska snabbt, sen är vi ju faktiskt inne i vårmånaderna- yippie!
Sen börjar verkligen paniken komma om vad som ska hända nästa år, ojoj, är så mycket beslut som skall fattas.. men som Kaisas mamma sa är det ju inte dags för det förrän tidigast i April liksom, så man kanske kan släppa det lite!

Måste prata med Lena snart- och planera sommaren :D:D 


Kommentarer
lena säger:

Japp vi måste diskutera o planera vår sommar! ska bli såå kul! saknar dig och du vad är det jag hör, är du inte taggad till någonting?? inte bra...men ni möter ju örebro i helgen, det är ju bara att tänka på när vi slog ut det där turkosa laget i semi förra året! Tänker du på det så vet jag att du blir taggad, nu har ni ju chans att göra om samma roliga grej, vinna över örebro!
Kram på dig

2008-01-25 | 14:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback