Ajajaj!

Idag fixade jag min onda tå, inget att rekommendera men det var ju ett måste! Först var fotvårdsdamen något skeptiskt men när hon insåg att jag hade en tagg från min nagel inkörd i foten så förstod hon varflr jag hade så ont! Det vara bara för henne att ta bort den och se mig lida under tiden.. men det känns redan bättre, vilket är grymt gött! Har ett stort bandage runt stortån så får väl se hur det ska gå och träna med det ikväll, kanske kommer spinga lite roligt, men lova att inte skratta brudar!

Ja, ikväll är det träning i Rotebro av alla ställen.. vi tränar mellan 17-19 och sen ska jag och Em åka till hallen och lämna bollarna för herrarna måste ju ha dom till sin träning som börjar klockan 20, späckat schema helt klart! Hoppas på en bra och rolig träning ikväll, måste bli lite inspirerad till att träna igen, hatar dippar nämligen!

Idag var det sista lektionen med Margret, hon är ju ganska rolig ändå! Jag, Alex och Sanam har planerat in en tjejkväll på lördag, får se vad vi hittar på då.. sen kanske dom kommer och kollar på vår match på söndag- hoppas, hoppas, hoppas! Alltid roligt med lite publik!
När jag åkte hem idag fick jag en känsla av att det var fredag, ni anar inte hur besviken jag blev när jag insåg att det bara var måndag och jag har en hel vecka framför mig.. men ska väl inte klaga egentligen, ska ju inte in till skolan utan bara sitta hemma och skriva... och träna förstås =)

What's the problem I don't know
Well maybe I'm in love

Kommentarer
Cissi säger:

haha, det blir alltid sådär med dagarna tycker jag.. är det för att dom är så hemskt lika eller vad? haha. hur går det med din love egentligen.. man blir ju så nyfiken av allt du skriver!! hoppas du mår bra iaf. :) snart ses vi ju igen, och det ska bli kul! :) massa kramar

2008-01-14 | 23:19:16
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se
Cissi säger:

jaa! men gör det! det låter som en bra grej! mattanterna skulle älska att få serva dig igen ;) haha. jag kan ju säga att det är precis somma väder här, för det är det ju alltid... :P men ska till skolan snart på en lektion.. drick lite te åt mig med! kram kram

2008-01-16 | 11:43:39
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback