Puzzle

Igår var det schlagerkväll/fest hemma hos Linda på söder.. en mycket trevlig kväll men jag var så osugen på party men det räcker ju att man umgås med fulla människor så skrattar man ju sjukt mycket.. Sara och Katie skulle lägga pussel också, Katie var grym men Sara tyckte det var en skitpussel (kan ni ana varför?), haha.. jag begav mig hem vid halv ett och det var underbart att vakna i morse och inte vara bakis, ibland är det ett klokt beslut att inte dricka!

Idag har det varit mycket plugg, men helt okej plugg ändå så det känns bra! Sen har jag självklart kollat skidskytte och det gick väl sådär för svenskarna idag måste jag säga... typiskt.. detta var även något som lös igen om i herrmatchen då dom torskade med 3-2 =( Men Kaisa var där och det var ju för mysigt att sitta och prata med henne, hoppas på bio nästa söndag, kanske kan få med mig nån mer också :)

Sen ser det ju lovande ut för vår Falköpingsresa också med att få stanna till torsdaglunch! Jag, Lina och Johannes är på så långt och då hoppas vi ju att Marre kan övertalas och sen blir vi ett härligt gäng som käkar pizza och glor på nån film där på onsdagkvällen! Ska kolla upp sovplatser till alla också, cissi kanske hjälpa mig där- hon är ju en pärla så det ska nog gå och lösa... sen hoppas jag på att få träffa Kelle Sjukymnast och dom underbara mattanterna också... men kommer va märkligt när man inte känner igen nån i matsalen, det ska ju vara vi 87:or som sitter där ju, haha.... memories!

Det bästa just nu: Vad är kärlek?
När all oro är som bortblåst och försvunnen
när Simba återvänder i lejonkungen

Kommentarer
Cissi säger:

vi lööööser det där. ni kan ju bo i bunkern annars ;) haha! ses imorn darlo! puss!

2008-02-19 | 17:45:03
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback