Myyyyys!

Nu har jag precis kommit hem till min lägenhet på skyttevägen, känns väl sådär att vara här igen men det blir nog bättre när man får träffa alla härliga människor här uppe!
Resan gick bra, var inte ens halvfullt på planet upp så jag kom med utan problem.. när vi har landat på Arlanda säger kaptenen att det är lite halt så vi ska ta det försiktigt när vi går ut, jag tänkte direkt "Är det vinter i Stockholm"? Men nja, lite is bara och snörester (fick höra av Christian att det vart snöstorm i helgen- coolt).. Men nu ska jag softa i 3 timmar innan det är matte på universitetet!!

Igår var en kalasbra dag som inleddes med familefrukost, verkligen något jag saknar ibland! Sen åkte jag & mamma ner till Plönninge med dom 2 stora hundarna och gick en rask stavgångspromenad (bara mamma som hade coola stavar!!) och man blev riktigt trött.. men ingen vila för sen åkte jag ut till Skäpparp och myste med hästarna där. Yavannah var avundsjuk hela tiden och stoid och gäggade och puffade på mig så fort jag gick förbi, men idag var det ju Bettans tur att få komma ut i skogen. Red en sväng runt Skäpparp och tack vara blåsten kunde man sjunga hela rundan utan att nån hörde, det är så man gör när man rider själv, haha.. Bettan var lite smågalen och taktade och skulle galoppera hela tiden så hon fick en kort galopp och lite trav men hon hostade sen på vägen hem så då tog vi det lugnt! Bettan står lite bakom Yavannah på kortet, hehe...

image72


Sen gick jag in och hälsade på Malin och barnen. Elsa har blivit sååå stor, och underbart söt! Hon satt och stirrade på mig i 5 minuter innan hon började garva, skön unge! Passade på att hjälpa tll med lite allt möjligt också, Elsa skulle ha mat och sen underhållas å bästa sätt, Hedda skulle klä på sig gympakläderna, och sen var det lite allmäna syskonbråk men det är sånt man får ta! Bara 1 och 3 år gamla och vet redn hur man retas på bästa sätt! Ska bli skoj att vara barnvakt åt dom i sommar =)

Sen planerade jag och Siri en sjukt bra grej som vi hoppas funkar. Jag åker ner till Flyinge på Valborg (en onsdag i år) och festar med folket där och hälsar på Siri och Favory å så... Sen på fredag em åker vi bil upp till Halmstad oh så är vi där hela helgen och sen åker jag hem typ på måndag morgon, kan ni tänka er hur bra det kan bli!!!!

Har varit en underbar helg hemma och jag saknar alla redan, men om man inte saknar dom så kan man inte njuta lika myse när man väl ses, hihi.... Har blivit lite funderingar i helgen också, får se hur det blir :S

Life is a mystery
And no one knows whats to come 

 

Trackback