Härlig fredag!

Jajamensan, jag tror faktiskt att det är kommer bli en mycket bra dag :)

Dagen började vid halv sju (då trodde jag INTE att detta skulle bli en bra dag) och jag pallrade mig ner till tvättstugan med all min tvätt, och det var mycket idag!
Sen softade jag och käkade frukost, hängde upp tvätt och sen tog jag tag i dagens uppdrag- städning!
Städade köket och badrummet och röjde upp lite allmänt.. Tyvärr måste man ju dammsuga också och det är ruskigt tråkigt precis som sara säger, men nu är det gjort- underbart!
Så nu är klockan kvart i tio och jag har tvättat, städat och käkat frukost så jag är väldigt nöjd med mig själv idag.
Innan det är dax att åka in till skolan 12.05 (skolan kan möjligtvis vara det som kanske drar ner dagens positiva inställning) ska jag nog försöka skicka iväg ett mail till ridlägret där jag vill jobba i sommar, hoppas på att få 2 veckor eller nått så man får uppleva lite lägersommar, wiiiee!
Tror även att jag ska försöka hinna med att börja med min VFU-rapport, alltid skönt att vara ett steg före liksom, och det är ju nästa fredag som VFU-seminariet är så det är väl dax att börja ladda =)

Ikväll är det träning som vanligt. Blir B-hallen idag mellan 19-21, hoppas verkligen inte att det är lika kallt som förra gången, men ska ta med mig mycket kläder för säkerthets skull! Funderar på att dra till hallen vid kvart över sex, kanske få med mig Emily och hinna med en kopp kaffe innan träningen, är ju alltid lika mysigt att fika med Em!!
Efter träningen är det premiär för vårt fredagsfika vilket ska bli väldigt spännande! Idag är det Johans tur att göra mackor, han har sagt att det blir kaviarmackor, för det gillar han... undrar hur smaken av kaviar och blåbärssoppa blir, hmm, låter inte som någon höjdare!!

image74


I helgen är det Bosön och träningsläger som gäller. Lunch, teori och träning kommer det bli och jag har aldrig varit på Bosön så det kommer bli mycket trevligt hoppas jag! Kommer bli mycket dötid också men vi hittar nog på något roligt ska ni se, måste iallafall fixa Casall-beställningen :)

Just nu ser jag verkligen ljuset i tunneln, har bara härliga veckor framför mig med lite skola (visserligen en mattetenta men det ska nog gå bra) mycket vänner, trevliga matcher, tokfester med laget och bakispizza i hallen.... lovely!

Nä, nu kom posten, måste se om mammas paket har kommit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback