Citat från landslagsresorna!!

Ja, hittade alla mina underbara citat som jag har samlat på mig under åren.. vi började nog i Moskva tror jag när vi gick i ettan och sen har vi från alla möjliga resor... en resa från j-landslag till a-landslag och oj vad mycket roliga saker som har sagts under åren! Här några favoriter, så läs och njut:

* De där streckade linjerna som inte är heldragna (Jonne, Moskva)
* Du kan ju köpa en sån där äppelpaj med banansmak (Malmlöv, inför Belgien)
* Stå still snabbt (Borg, Belgien)
* Det står 17-17 och Frankrike leder (Malmlöv, Belgien)
* Vilken årsmodell är hon? (Carros Sjukgymnast, Belgien)
* Spegeln speglar (Malin L, Barcelona)
* Åå nej, jag håller på att dö... men vilken tur att jag har ett European Health Card (Malmlöv, Barcelona)
* Smärtan är vår vän (Hela laget, Falköping)
* Ååå, fan vad bra, det finns både pennor och pappor (Jag, Örebro)
* Nu kan jag inte ha glömt något för jag har ju med mig allt! (Malin S, Örebro)
* First you dig and then you drive (Rolle, Vallentuna)
* Jo, jag lovar, han gick runt där med sina egna kulor (Mild, Wien)
* Undra hur det känns att bli slickad av en ko? (Jonas, Wien)
* Det är inte metall, det är guld! (Bengan, WIen)


Det där var ett litet axplock från min ryggsäck fylld av minnen...


¤¤¤¤¤ Idag bärjade jag dagen med en löptur vilket var väldigt mysigt =) Sen har jag storhandlat och nu håller jag på och bakar bullar, så nu måste jag åter gå till det, nu ska dom ju penslas och sockras- mums!¤¤¤¤¤

I was praying that you and me might end up together


Kommentarer
karolina säger:

haha vilka minnen man får.. jag fick ju dela några av dem.
hoppas allt e bra med dig..
kramar

2008-02-14 | 19:02:17
Bloggadress: http://linapinakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback