Bermuda Triangeln!

Gick inte att uppdatera innan så det här hände ju egentligen vid 17-tiden idag ;)

Nu har jag precis kommit hem och väntar på att mitt ris ska bli färdigt så jag kan äta min goda Tikka Masala =)

Skoldagen var faktiskt helt okej idag. Började ju med att jag och Alex träffade Sebbe på universitetet så vi hade sällis (som dom säger i björnbröder =) ) till Kräftriket. Lektionen var ganska okej, snackade om likformighet och hade 1 timmas grupparbete. Undrar var den här kursen skulle vara utan våra härliga grupparbeten? Förmodligen skulle man seriöst fundera på meningen med livet som Sanam så fint sa! Men vår grupp är bara bäst också.. vi har insett jag, Alex och Sanam är Bermuda Triangeln: "Once you get in, you can´t get out!!", så just nu är det Fredrik som har fastnat där men han klarar sig mycket bra och bidrar till våra Freudianska tankar på ett alldeles utmärkt sätt.. Vi kanske inte får så mycket gjort men ojoj vad roligt vi har.. men idag var vi tokseriösa, mycket märkligt, men vi firade även att det var fredag med choklad och läsk- yummie!

Ska dra till hallen om 1 timma för jag har chekat med Em och det blir kaffe i hallen innan träningen- woohoo! Kan ju hoppas på att dom har fått el ner till bowlingen nu också så det inte är lika primitivt, hihi... Ska vi slå till på en chokladboll? Hmm, det är ju ändå fredag liksom!

Några visdomsord som passar bra just nu... innan riset bränns vid:

You hit me with the spark
Of the light in your eyes


Något som är fantastiskt är att Sebbe ska ta en bild på "Papp-Leffe" på söndag och skicka till oss, snacka om att det kommer lyfta vår söndag ytterligare... yoohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback