Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtansdag, så mysigt så!
Hade bara två timmars föreläsning i skolan å sen åkte jag hem och sov i timmar, helt död var jag, haha, kan inte förstå att man kan vara såhär trött i kroppen, så ont att ha träningsvärk!

Sen har jag skrivit klart min text också, så himla skönt att kunna lämna in den imorgon, helt jättebra att vara klar så man slipper skolan på fredag :)

Fick present av familjen idag, en jättefin dikt, hjärtgodis och en fin fin magnet- ni är för söta ni!

Sen det viktigate av allt.. Elsa är född, den 12e februari såg den lilla damen världens ljus för första gången.. så nu har Hedda blivit storasyster- Grattis familjen Görnasson!!!

Dax för en helkväll framför tvn idag då.. sooooooft!

Kommentarer
Tezz säger:

Kul med blogg! :)

2007-02-14 | 20:48:43
Bloggadress: http://teda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback