Påsklov!!

Jag har ju påsklov nu, det är ju riktigt nice vill jag lova.. fast ganska långtråkigt också.. längtar bara till en massa saker, först å främst SM-FINALERNA!!!

Igår fick jag iallafall mitt rum storstädat, det var välbehövligt, å man hittar ju så mycket saker som har varit borttappade.. Men sen blev det inte mycke mer gjort den dagen.. 
Träning på kvällen, jag hoppade som en tok, nån måste ju vara Karen Cope också, hahaha... Sorry att jag inte var så lik brudar, ska försöka bättra på den idag!

Idag har det blivit massa saker gjorda.. Jag har tvättat, lagat paj, mailat min lärare, mätt fönster så mamma kan sy gardiner å hämtat min medecin.. Å fler nyttiga saker skall gäras innan dagen är slut!

Ikväll är det träning igen, men lagom gött att vi har fått herrarnas tid eller, en timma gör verkligen underverk!!

Saknar massor med folk också.. mest alla underbara 87:or.. det var tider det <3<3
image5
(Sara M saknas, hon var väl ute och flummade nånstans :))

 

Kommentarer
Malin säger:

hahaha tur att du tog den bästa bilden! Finns det nån som är snygg på den ? =P

2007-04-03 | 16:05:26
Cecilia säger:

haha, nice bild. :P jooo, men det inte omöjligt att jag kan klämma in en fika! torsdag passar nästan bäst tror jag, ska nämligen på en fika imorn redan.. när passar det för dig?

2007-04-03 | 20:09:43
Bloggadress: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback