Nytändning!

Nu börjar jag komma tillbaka till verkligheten, visst hade jag gärna levt kvar i guldruset för resten av mitt liv men jag börjar smälta det nu. Det var som om det ringde en väckarklocka idag som gjorde migg uppmärksam på allt som faktiskt händer medan vi firar...



För att börja med skolan så är jag riktigt nöjd med vad vår grupp har gjort. Allt kaos som fanns börjar så smått omvändas i ordning vilket är oerhört tacksamt. Vår redovisning kommer nog bli bra och den individuella kulturanalysen kommer nog också blir bra. Sen fick jag äntligen iväg ett mail till min handledare, praktiken börjar närma sig nu, har ju fått flytta den pga. landslaget men det löste ju sig iallafall :)
Landslaget är något som jag ser fram emot jättemycket, det blir lite som på den gamla goda tiden. Det ska bli roligt att få träna med delar av det gamla gänget, att få trilla tillbaka till gymnasitiden lite grann..
Jag och Sara har den deal, vi hänger ihop- Sollentunare som vi är liksom.. det kommer ju inte bli några som helst problem för jag diggar ju sara enormt asså :D:D


Men först är det ju J-SM som för övrigt kommer bli så fruktansvärt roligt.. Visst är turneringar inte min starka sida med en kropp som gör ont men det är bara att göra det bästa av allt och ha skoj skoj skoj! Vi kommer nog vara ett roligt lag som skrattar mycket skulle jag tro, haha.. precis som elitlaget alltså :) Men jag har bestämt mig för att göra min bästa (och sista-snyft!) ungdomsturnering någonsin, hoppas det räcker till det efterlängtade juniorguldet brudar!!! Vill ju få skrika SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD en gång till, hihi :)

Sen ska jag få komma hem till Harplinge igen, så underbart det kommer bli. Saknar alla där hemma så himla mycket och det ska bli skönt att få komma ut på landet några dagar. Sen ska jag få träffa Elsa för frösta gången också, hon har ju hunnit bli två månader redan den lilla sötnosen!

Ikväll är det lagmöte, å jag å lena ska biffa innan-SERIÖST! Vi ska nog prata om säsongen och hur våren kommer se ut hoppas jag. Sen ska vi göra en klippbok med alla artiklar, blev ju en del både efter Örebro och Ängelholm liksom så det ska bli skoj. Fast det kommer bli sorgligt att ta farväl av Danielle, hon åker imorgon. usch vill inte ens tänka på hur mycket vi kommer gråta idag :S



Nu blir det lite mat för min del.. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback