Storhandling!

 

Det viktigaste för att lyckas med kosten tycker handlar om planering. Har man allt planerat är det inte särskilt svårt att laga den där nyttiga maträtten istället för att slänga ihop något som man plötsligt bara blev sugen på. Jag gjorde så igår att jag skrev en matsedel för veckan, kollade av vad som fanns hemma och skrev sedan en handlarlista så att allt det var klart igår kväll in jag gick och lade mig. Efter morgonens gympass tog jag min fina lilla vita bil och styrde mot mataffärerna (jag är lite som en pensionär som handlar olika saker i olika butiker) och gjorde klart veckans handling. Det enda som saknas är frysta bär då den butiken var stängd för lunch när jag kom dit så det ska fixas nu ikväll. Är sugen på att handla hem fryst mango, jordgubbar, blåbär och hallen så håll tummarna för att detta finns i butiken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback