Dags att inta Paris!

Igår efter träningen tog jag tåget mot Paris och det är en ganska stor omställning när man kliver av tåget på tågstationen Paris Nord - fredageftermiddag där jämfört med Calais är liiiiite rörigare och stressigare om man säger så!
Kvällen igår bjöd i alla fall på sushibuffé tillsammans med min vapendragare Mischa och det är ju lika grymt gott varje gång. Jag hade utan tvekan lätt kunnat äta sushi minst en gång i veckan men nu skall jag försöka spara på det så jag är extra taggad till sushibuffén i Calais som skall avnjutas i slutet av April :)

Idag vaknade jag upp till ett regnigt Paris men väderprogrnosen lovar sol om någon timme så jag tänker ta det lugnt här hemma i vår lägenhet en stund till inann jag intar Paris centrum. Det som står på dagens schema är shopping, besök på Starbucks och sedan har jag några turistställen som jag tänkte försöka fånga på bild och efter det får jag se vad dagen tar mig helt enkelt. Ikväll är det volleyboll i alla fall då Paris möter topplaget Cannes så då ska vi hejja på vår roomie Magda :)
 
Jag har sagt det förut och jag tänker säga det igen - det är en lyx att vakna upp till tre lediga dagar i Paris, lycka på hög nivå helt enkelt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback