Dålig natt men bra morgon!

Usch vad jag har sovit dåligt i natt! Det började med att jag inte kunde somna utan låg och vände och vred mig i över en timma. Sedan vaknade jag runt 06.30, trött och seg men kunde verkligen inte somna om. Låg och var irriterad över detta en bra stund innan jag bestämde mig fär att ge mig ut på morgonens löprunda som jag hade planerat in. Trots en dålig start på dagen och duggregn så tog jag mig igenom passet och idag fick det bli intervaller mellan lyktstoplarna vilket gick riktigt bra. Sprutade sista biten hem och var riktigt slut när jag klev innnanför dörren!

Frukosten idag bestod av en äggmacka med kaviar (äntligen finns det kaviar i kylskåpet efter ett besök på IKEA!!), proteingröt med päron/russin/frön/kokos och mjölk, en kopp te och ett glas c-brus. Nu ska vi åka på match på rivieran imorgon + att jag sedan stannar två dagar i Paris så det blir ingen havregrynsgröt förrän tisdag eftermiddag, kommer ju längta ihjäl mig om jag känner mig själv rätt!!!

  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback