Bra fredagskväll i Calais

Kvällen började med en riktigt bra träning och det är så grymt skönt de dagar vi bara har ett träningspass på kvällen (det vill säga bara på fredagar, haha) för man känner hur mycket piggare kroppen är, hur den svarar och bra träningen blir - skönt att veta att kroppen bara behöver en ledig fm för att vara på topp :)
Efter träningen var det dags för min goda smalpizza som blev över förväntan (kan bjuda på recept nån dag!) och ibland blir det toppen när man bara blandar det man har hemma och slänger in i ugnen helt enkelt!
Sen var det så klart dags för det obligatoriska fredagsmyset och jag hade ju köpt lösgodis, marzipanfylld mörk choklad och lyxade även till det med en kopp varm choklad - detta framför Modern Family och kvällemn var gjord :) För mig är det fortfarande viktigt att få ha den där fredagskänslan även om jag jobbar mån-lör och fredagen kanske inte riktigt är så där speciell egentligen så är det ändå något visst med den. Vi slutar träna redan klockan 20 och en hel veckas slit tycker jag kan få belönas även här!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback