Wonderful wednesday

Försov mig visst en smula i morse och det blev plötsligt lite mer stressigt än vad jag hade tänkt mig på morgonen så därför får detta inlägg komma nu i stället, hoppas att det är okej :)

Förmiddagen spenderades i hallen med både fys- och volleybollträning. Vi har ändrade träningstider nu under två veckor då det är höstlov i skolorna och hallen är ledig. Det är tider som jag tycker så mycket bättre om: 10-12 och sedan 18-20 de kvällar vi har träning - fantastiskt bra!
Träningen var riktigt tuff då fysen brände i både armar, ben och magmuskler och det blev även lite cardioövningar i slutet - jösses vad svettigt! Volleybolldelen innehöll en hel del anfallsträning i riktningar som kommer vara viktiga i lördagens match och sedan avslutade vi med serv och servmottagning. Jag tycker att min serv börjar bli bättre och bättre nu, hoppas även på att få ännu bättre utdelning på den i matcherna fram till jul.

Efter träningen tog jag och Mischa en lyxlunch på vår favoritrestaurang. Sushin var lika god som alltid och det var riktigt lyxigt att slippa laga mat och att bara kunna titta ut över stormen utanför samtidigt som man mumsar i sig god sushi!
Nu har jag varit och handlat och resten av dagen kommer att spenderas i soffan framför CL-volleyboll och skall kanske även ge mig på att baka ett bananbröd med jordnötssmör och choklad - hur gott låter inte det liksom!?


En bild på mig och pappa efter lördagens match får avsluta detta inlägg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback