What's going on in that beautiful mind

Good morning sunshine!
Det var vad jag vaknade upp till idag - strålande sol och vindstilla och även om man inte ska lägga för mycket energi på vädret så går ju ändå humöret spikrakt uppåt när man ser att solen skiner :)

Idag väntar ett träningspass mellan 10-12, ingen aning om vad som väntar men eftersom vi bara har en träning idag så räknar jag med att det kommer vara sjukt tufft och svettigt. Förhoppningsvis innehåller sedan eftermiddagen ett besök hos fysion och beroende på vad han säger så får vi se om jag kan ta min inplanerade löprunda eller inte. I kväll blir det i alla fall att ta på sig "vanliga kläder", kanske sminka sig lite och sedan gå på middag. Det är lunchgänget som nu är redo för omgång 2 och idag har vi flyttat det till en middag. Det är vår bulgariska som ska bjuda på middag och hon är väldigt nervös så det skall bli intressant att se vad hon bjuder på :)

Nu är det dags att sätta på lite taggande musik och göra sig i ordning för träning, kanske skall bjuda på en spellista med mina favoritlåtar att lyssna på före träning och match, eller vad tycker ni!?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback