We took a chance, like we were dancing our last dance

Fick visst skjuta på gårdagens inlägg om besöket hos fysion och vår middagsdejt då jag kom hem sent och var fantastiskt trött så jag somnade helt enkelt innan jag ens hann sätta på datorn. Ingen var dock gladare än jag över det då jag hatar att ligga vaken om kvällarna och inte kunna sova så jag är väldigt tacksam de kvällar som jag är som en klubbad säl och somnar snabbt!

Besöket hos fysion var givande och han trodde att anledningen till mina besvär i främre delen av foten berodde på att ben i mellanfoten hade hoppat snett och på sätt blev ju hela foten felbelastad. Han knäckte foten och masserade sedan hela foten. Avslutade med elektricitet och ultraljud på det onda området så nu håller jag tummarna för en smärtfri träning ikväll!!


Middagsdejten igår var trevlig och maten som Geri hade lagat var väldigt god. Det var förrätt i form av toast med tomatröra, huvudrätt i form av ris och en kryddig köttgryta och efterrätten var nog den mest intressanta: pastapudding! Det var som en pastagratängsom smakade vanilj och jag var skeptiskt till en början men det var riktigt gott och otroligt mäktigt så jag orkade bara halva min bit. Det blev tyvärr en hel del bittert volleybollprat men också mycket skratt och glada miner. Var riktigt trevligt att få klä upp sig och gå på middag en helt vanlig onsdag :)


Nu är det dags för ett pass på gymet och idag blir det överkroppen som skall få sig en ordentligt genomkörare och jag är sjukt taggad!! Blir nog också lite kondition om jag får tid över. Ikväll är det volleybollträning i vanlig ordning och sen är det
helt plötsligt fredag igen - helt galet!

Min termometer i bilen visade 23°C igår när jag kom ut från träningen, tror dock inte riktigt den berättade hela sanningen men jag valde att lita på den och satt och smålog hela vägen hem ;)

 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback