Tisdag 22:a oktober

Känns ju lite fel att skriva god morgon nu när klockan snart är 12 så det får bli ett hel vanligt, Hej!

Min morgon började när klockan ringde redan 07.30, det var kolsvart ute och jag var tröttare än tröttast. Varje gång jag vaknar och är så trött och när det faktiskt inte är så tidigt så tänker jag på sommaren när jag studsade upp klockan 05.00 för att åka till stallet. Det är då man inser hur mycket vi människor kan vänja oss vid en livsstil. Tror jag har nämnt det förut men det är verkligen något som fascinerar mig.
Jag kickade i alla fall igång dagen med havregrynsgröt, te och tända ljus så när det väl hade blivit dags att köra hemifrån så var jag ganska pigg. Blev ett pass på gymet idag också där fokus låg på överkropp och det kändes bra. Träffade även vårt basketlag här i stan och de hade några amerikanskor så det var härligt att få höra och prata engelska med dem - hoppas kunna se någon match i framtiden :)

Nu har jag en helt ledig eftermiddag framför mig och jag vet verkligen inte vad den kommer att innehålla då jag på ett sätt bara vill vara hemma och slappa och på ett annat sätt ta mig iväg och göra något. Kanske blir något så simpelt som en tur till mataffären om inte annat.
Ikväll är det träning mellan 18-20 och efter det blir det en snabb dusch för att hinna förbi herrarnas match i franska cupen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback