Surround your self with those who makes you happy

För mig som bor utomlands större delen av året så är det oerhört viktigt att njuta av dagarna jag kan spendera hemma med vänner och familj för att ladda upp med energi. Men för min del blir det endast 2 veckor över jul och under månaderna där i mellan gäller det att hitta andra sätt att få en energiboost av vänner och familj som bor långt bort. 
DSC_0188
I dagens samhälle är det oerhört lätt att hålla kontakten med människor du inte ser dagligen. Det finns Skype, facebook, e-mail, sms etc och det är jag oerhört tacksam över. Jag och mina vänner brukar ofta skicka bilder från varandras vardag till varandra och på sätt känns det nästan som att man är en del av varandras vardag även om man bor långt bort - verkligen en toppengrej!
IMG_3833
Jag försöker verkligen få in skype-tid med näraoch kära så ofta som möjligt och att bara få en glimt av huset där hemma, att busa med mina två favorittvillingpojkar (nu 2 år gamla) och få slängpussar genom skärmen, att kunna ha en fikadejt genom datorn eller att bara få skratta och le tillsammans med nära och kära ger mig så otroligt mycket energi!!

IMG_3847

Jag är lyckligt lottad att ha familj och vänner som står mig nära, som stöttar mig när det är tufft och som gläds med mig i framgång. Jag vill inte nämna någon med risk för att glömma någon men ni vet vilka ni är och jag kan bara säga att jag inte skulle klara den här resan utan er - jag älskar er!

IMG_1417IMG_1814IMG_4234


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback