Lång dag som slutade med VINST!

Igår blev en lång dag på resande fot och jag var väldigt tacksam över att jag hade en bra matsäck, dator, kudde och filt med mig på resan då det får timmarna att bli både bekvämare och gå snabbare!
Bussresan till Sens tog 6 timmar så väl på plats fick det bli en promenad för att väcka musklerna och sedan var det dags att värma upp och prestera. Det var en väldigt svårjobbad match som var tung för oss alla. Jag själv underpresterade ganska ordentligt men det är bara att komma tillbaka till träningen i veckan, jobba hårdare och fokusera på nästa match. Vi vann i vilket fall som helst med 3-0 och i och med att laget som ligger tvåa förlorade är vi nu i ensam serieledning på 15 poäng före tvåan på 12 poäng vilket känns väldigt skönt!!
Hemresan gick snabbare då de körde en annan väg och tack vare att vi ställde om klockan i natt tror jag vi var hemma runt 02.30 så det var inte så farligt sent ändå.

Avslutade kvällen tillsammans med några från laget och några av herrlagets spelare då vi firade båda lagens vinster. Jag firade med en stor kopp te och lite chips, kändes som en lagom nivå för mitt festande. Kom dock i säng väldigt sent (eller tidigt) beroende på hur man ser det när man går och lägger sig när det börjat ljusna ute......

img_7350

Bild från förra bortamatchen i Amiens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback