Fullt upp!

Den här veckan är det fullt upp här i Calais så uppdateringen kanske inte är på topp alla gånger men jag skall försöka att skriva lite inlägg ändå :)

Igår hade vi en träning med mycket teknik, mycket frustration och en hel del ilska. Det var många gånger så att jag i alla fall önskade att jag kunde kommunicera mer med min tränare och också önskat att hon hade kunnat vara lite mer pedagogisk i sina uttalanden. Jag menar vem lär sig bäst genom att få höra "Ja men kolla hur hon gör, hon gör det perfekt" eller "jag har gjort den här träningen för dig och du är den enda som inte klarar av den här övningen" - inte jag i alla fall!

Men efter träningen blev det ett besök i Lille där jag spenderade en del tid på IKEA och fick köpa med mig knäckebröd, ost, fullkornspasta och sås till lax. Blev även en del doftljus, köksgrejer och två nya gröna växter till mitt rum. Det känns ju nästan som att vara hemma i Sverige när man strosar runt där på IKEA :)

På kvällen blev det god middag och sedan däckade jag nästan i soffan till tonerna av Lars Winnerbäck - en jobbig omsdag fm som vände och blev det en superhärlig onsdag kväll!

 

 Bjuder på två bilder från ett av IKEA besöken förra året - saknar min Skandinaviska vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback