Fredag 11:e oktober

Gårdagens träning var verkligen en nära döden upplevelse de sista 25 minuterna då kroppen gjorde ont, fokus började tryta och när man bara tänker på hur det ens skall vara möjligt att hoppa en enda gång till så vet man att det har varit en tuff träning! Något jag måste bli bättre på är dock att kunna hålla fokus, köra hårt ända till träningen är slut och inte tappa all energi bara för att klockan är 21.53 och jag börjar bli trött - lätt säsongens största utmaning för en kvällstrött Andréa!

Idag är det fullt schema som gäller och ingen är särskilt taggad på den här dagen tyvärr.. vi börjar med att åka iväg för att inviga en turnering mellan klockan 10.15-13.00, sedan bara inom något café och äta lunch för att sedan iväg till hallen och träna 6-åringar i 2 timmar. När detta redan tömt oss på energi så kör vi en tuff kvällsträning mellan kl. 18-20. När jag ligger i sängen ikväll med lite fredagsmys kommer jag vara lagom mör skulle jag tro! Åter igen kanske detta inte är att ha fullt upp jämfört med många andras liv men för min del är det en stressig dag!

Dags att ta tag i tvätten och ladda för en grym fredag!
Funderar på om någon där ute har några frågor, önskemål om inlägg etc. - i så fall skriv en kommentar så fixar jag det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback