Bortamatch i Sens

Jag lyxade till det igår kväll med en liten skål lösgodis som fortfarande fanns kvar sedan mina föräldrar var här på besök. Detta resulterade i en sockerkick och att jag låg sömnlös i över timmar - ingen toppenidé att göra dagen innan match!
Dock är det en lång bortamatch som väntar och vi kommer att spendera närmare 6 timmar i buss på vägen dit så det finns gott om tid för att sova, slappa, och kolla på film så jag kommer nog att vara pigg och glad klockan 20.00 när matchen blåses igång :)

Laget vi möter är Sens, som för tillfället ligger trea i vår grupp. Vi mötte dem i säsongens första match och det var ingen toppenmatch från någons sida men vi vann i alla fall med 3-0. Detta var en av matcherna jag inte kunde spela på grund av problemen med min transfer så för mig blir det premiär mot dem. Detta gör att vi ställer upp med en ny uppställning jämfört med första matchen och det skall bli spännande att se hur vi kan matcha mot dem idag. Ryktet säger att det spelar riktigt bra på hemmaplan så jag tror vi behöver fokusera för fullt och vara riktigt aggressiva för att ta hem segern idag!

Hela morgonen har jag fixat matlådor, snacks och packat väskor så nu är jag redo för den långa dagen på resande fot. Tror även att fleecefilten får åka med så det kan bli en riktigt mysig långresa :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback