Vem är den snygge mannen?

När jag frågade er i föregående inlägg vad ni ville veta eller om ni hade några frågor så hade jag nog tänkt mig frågor om volleybollen, livet i Calais eller något annat träningsrelaterat. Men där hade jag fel och jag lovade att svara på frågorna jag fick så här kommer svaret på den första frågan som löd:

"Vem är den snygga mannen vid din sida?"

Ja, mannen på bilden är en av mina allra bästa vänner, Marcus. Även han är hallänning och vi lärde känna varandra för drygt 5 år sedan. Vi säger fortfarande att vi inte har känt varandra så länge men har den senaste tiden insett att vi kanske borde sluta säga det då det faktiskt gått över 5 år som sagt. Vi träffas typ bara på sommaren då Marcus också spelar volleyboll, i världens ände, Sibirien/Ryssland. Dock har vi hunnit med en hel del under de år vi känt varandra, allt ifrån midsommarfirande till roadtrips och mycket, mycket mer. Det v i är bäst på är dock att sitta i soffan med en skål lösgodis, kladdkaka, titta på Mamma Mia och sjunga med i sångerna!
(och Marcus, du kan ju ta med den kommentaren i din ryggsäck om inte annat, haha ;P)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback