Trött lördag

Jag förstår inte varför jag varenda lördag känner mig så trött när jag vaknar. Jag får liksom en dag/vecka då jag får uppleva den där känslan som jag gissar att alla ni morgontrötta människor där ute känner när väckarklockan ringer. Typ känslan av att någon slagit en med ett basebollträ i huvudet, ögonen går inte att få upp och hela kroppen typ strejkar. Ja, ja jag ska ju verkligen inte klaga, jag får den känslan en gång/vecka medan massa jag känner har det så precis varenda morgon!

En morgonträning är i alla fall avklarad och foten hänger med trots att den är lite svullen och stel men det kommer gå fin, fint att spela ikväll ändå och jag är sjukt taggad! Timmarna fram till match blir det till att slappa, laga lunch och förbereda sig inför matchstart. Skönt att det är några timmar kvar så jag hinner med att vila ordentligt och bunkra massor med energi så jag orkar vara på topp hela matchen.

Vad kvällen har att erbjuda får vi helt enkelt se efter matchen, jag vet faktiskt inte vad jag är sugen på att göra men det ordnar nog upp sig lagom till kvällen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback