Tisdag 5:e november

Den här veckan är det slut på våra lyxiga träningstider då skollovet är över och hallen är inte ledig när vi helst vill ha den. Det kommer nog ta en vecka att komma in i de nygamla rutinerna igen men ganska snart kommer man förmodligen ha glömt bort träningstiderna vi hade förra veckan ändå. Dock är min kropp fortfarande inställd på förra veckans tider och jag vaknade klockan 08.00, redo för att kliva upp och äta frukost. Sköt dock lite på det och tog mig även ut på en uppfriskande morgonpromenad före frukosten!

Idag väntar två träningspass (12-14 och 19.45-22.00) där jag skulle tippa att vi har en timmas fys också under de första passet. Skall mellan passen också hinna med att åka till fysion en sväng för att kolla upp foten ännu en gång då den inte alls vill bli bättre. Får se vad jag får för utlåtande om den idag!

Annars rullar livet i Calais på precis som vanligt, vi är redan inne i November och innan jag vet ordet av så sitter jag på flyget hem till Sverige för jullov, känns helt galet att det snart är jul! Jag har så färska minnen från min underbara sommar och det känns inte alls som att det redan gått 3 månader sedan jag slutade jobbet på Västergård och 2,5 månad sedan jag lämnade Sverige. Time flyes stämmer verkligen in på livet just nu!!

 

Är det verkligen tre månader sedan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback