Shopping!

Det här med att leva proffslivet innebär ju att man inte riktigt jobbar enligt de klassiska 8-17 tiderna varje dag. Det gör att man har tid att göra saker då ingen annan har tid, till exempel att shoppa. Finns ju inget bättre än att gå omkring i halvtomma i butiker, slippa köer till provrum och all stress som ofta är på de där ställena på exempelvis lördagar.

Blev inte så mycket shopping för mig utan gick mest omkring och tittade, provade en massa skor och funderade kring julklappar. De har en butik här som dels har breda skor (perfekt för mina missformade fötter) och även stora storlekar så som 42 och 43. Det var riktigt kul att prova skyhöga partyklackar för en gång skull ;)

Det som gjorde mig mest nöjd är att jag shoppade med mig årets första julklapp hem, äntligen! Ni som känner mig vet att jag älksar att planera och klura på julklappar redan i september och nu är det bara 1,5 månad kvar till jul så nu är det liksom dags att ta tag i det på riktigt -åååhhh så kul!!


Den här fick i alla fall följa med mig hem :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback