Redan onsdag

Jag förstår verkligen inte hur jag kan sova så dåligt med tanke på hur mycket vi ändå tränar och hur trött i kroppen jag är efter kvällspasset. Dock är min hjärna inte alls inställd på att sova, inte ens efter en dag med 2 timmars franska lektion på morgonen. Detta resulterade i att jag låg och löste korsord vid halv ett i natt och sen studsade jag upp klockan 07.00 nu på morgonen. Det är ju tur att jag inte trött på grund av detta men tycker det är lite segt ändå....

Idag väntar en dag med läkarbesök på morgonen och sen blir det träning efter det. Eftermiddagen behöver jag nog använda till att göra lite nytta, så som att handla, gå till posten etc. Ikväll funderar vi på att besöka en restaurang här i närheten för att komma ut ur lägenheterna för en stund, vi får väl helt enkelt se vad vi tar oss för men det blir nog bra oavsett :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback