När livet kommer i mellan

Idag har helt enkelt livet kommit i mellan mig och bloggen och så tycker jag att det kan få vara ibland. I går kväll när jag tänkte skrivit så ringde L & M på skype och det blev över en timmas skype med dem och det fantastiska lilla knytet som var om möjligt ännu sötare än på bild!

Idag var det uppstigning när det fortfarande var mörkt ute vilket verkligen inte tillhör vanligheterna i mitt liv nu för tiden. Men jag måste erkänna att det var lite mysigt att gå upp tidigt, tända ljus och äta frukost för att sedan ge sig av till något annat än träning. Anledningen till denna tidiga uppstigning var att idag började min franska kurs på universitetet. Tio veckor framöver kommer jag att ha en 2 timmar lång lektion tillsammans med en lärare från universitetet. Det är alltså privatundervisning vilket jag tror kommer vara perfekt för då måste jag prata en hel massa vilket är det jag verkligen behöver utveckla!!

Efter min lektion har jag hunnit med en fika hos Ivana, en två timmar lång träning och nu en lunch bestående av gårdagens rester från min kycklingwok i kokosmjölk. Nu får det nog bli någon timmas vila innan kvällsträningen som drar igång klockan 18 :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback