Lördag och dags för bortamatch i Paris

Sov inge vidare i natt då jag lyxade till det med en snickersglass igår kväll och då sköt mitt blodsocker i höjden och gjorde att jag var galet pigg ända fram till klockan 01.00 då jag äntligen kunde somna. Är helt galet hur snabbt kroppen vänjer sig vid att inte få socker så ofta och den blir helt tokig när det väl trillar in lite socker i systemet, haha!

Dagen har hittills innehållit en morgonträning i en iskall hall. Jag längtar efter den dagen de sätter på värmen i hallen, undrar bara när den dagen kommer!? Nu har jag packat väskan och förberett för dagens resa och snart skall jag laga lite lunch i form av lax och sötpotatis, mumma!
Matchen idag spelas i Paris och det är Levallois som står för motståndet. Sist vi mötte dem vann vi med 3-0 och det är målet för dagens match också. Dock är det alltid tuffare att möta lag på deras hemmaplan där de är självsäkra och kan spela ut på ett annat sätt. Det är 110% fokus som gäller och håller vi oss till vårt spel så skall det nog kunna gå vägen!

Håll tummarna för oss ikväll klockan 20.00 :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback