Lördag morgon!

Började min lediga morgon med att vakna 07.30 av de blåste löv utanför vårt hus. Alltså varför ska de blåsa bort alla löven med en lövblås när ändå vinden kommer röra till det igen!? Förstår verkligen inte, och ännu mindre att de gör det klockan 07.30 på en lördag morgon!!!

Istället för att sura ihop över det här så klädde jag på mig, laddade ner två poddcasts med Carina Berg och gav mig ut på långpromenad. Blev en tur på 8,5km som ven innehöll ett stopp på posten och ett stopp på marknaden som är precis bakom vårt hus. Jag älskar verkligen de franska marknaderna, så mysigt, särskilt idag när solen sken också :) Jag fick i alla fall med mig brysselkål och äpplen hem den här gången. Sneglade även på lösgodiset men höll mig från att shoppa loss där för den här gången!

Nu ska jag snart slänga ihop en nudelsoppa med grönsaker och sedan blir det nog en powernap så jag skall orka med kvällens aktiviteter i form av herrmatch och utgång!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback