Lazy sunday

Oj att klockan redan är 18.30 har jag totalt missat och insåg att det kanske verkligen är på tiden att skriva några rader här också. Söndagarna har en tendens att smyga iväg och försvinna så där utan att man riktigt hinner uppskatta dem fullt upp. Idag var inget undantag och jag har inte gjort så där fruktansvärt mycket nytta idag heller, alltså precis så som veckans enda lediga dag skall vara :)

Eftersom vi kom hem vid tretiden inatt så blev det först en sovmorgon och en god frukost som lyxades till med hjälp av en skål mannagrynsgröt, fint ska det va! Efter det blev det en stunds småpratande med Ivana som var här och lånade vår tvättmaskin innan jag gav mig ut på dagens promenad. Jag gick oväntat långt idag och kom nästan upp i en mil som jag tyckte hade varit roligt att uppnå men gps:n stannade på retliga 9.93 km, haha.

De senaste timmarna har jag ägnat åt att äta lite rester i form av lasagne, ringa och gratulera pappa på Fars dag och sedan blev det ett långt skumbad för att kroppen skulle få slappna av och återhämta sig en smula efter den långa matchen igår som tyvärr slutade med en 3-2 förlust. Tänkte skriva ett inlägg om matchen så snart bilderna har kommit upp, är ju alltid roligare att blanda in lite bilder i all text tycker jag :)

Nu funderar jag på vad jag skall laga till middag och sen skall jag krypa ner i sängen och titta på någon mysig film tror jag, känns som en lagom aktivitet en söndagskväll som denna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback