I walk to you if I had no other way

 

Att ge sig ut på promenad i höstrusket med hörlurarna i öronen och bästa löparskorna på fötterna kan vara något av det bästa att ägna sig åt en ledig dag. För mig är det då jag kan reda ut problem jag har, planera något som ligger framför mig eller bara fundera kring livet. Jag tycker om att lyssna på olika podcasts när jag är ute och går/springer för oftast får man inspiration till tankarna från de programmen. Idag valde jag att lyssna på Sarah Dawn Finers program från Sommar i p1 2013. Det var intressant att lyssna på även om jag själv inte är i musikbranschen då det var en hel del prat om att "the show must go on" och att pusha sig själv till onödiga risker. Detta är något som man som idrottare också brottas med när det kommer till skador och sjukdom till exempel.

 

Jag avslutade dagens promenad med att gå ner till kanalen som rinner genom stan och satt där och väntade på att mataffären skulle öppna efter eftermiddagsvilan. Passade på att ta några härliga höstbilder som jag delar med mig av till er :)

 

   

 

 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback