I´ve been looking at you, for a long long time

Klocka 07.20 slog jag upp mina blå idag och tänkte att det är fruktansvärt många timmar kvar till träningen som börjar klockan 12. Istället för att ligga och fundera på det jag mig ut på en löprunda i soluppgången. Det var ruskigt kallt idag och stundtals ganska blåsigt då jag sprang vid havet men det blev en bra tur och jag blev förvånad över att jag höll så bra tempo. Dock är jag tveksam över min gps som idag berättade att rundan som vanligtvis är runt 5,3km idag var strax över 6km, mycket märkligt tyckte jag. Kanske tog lite större svängar och sprang en något annorlunda avslutning på rundan faktiskt så det kanske var det som gjorde förändringen!

Nu har jag ätit en fantastisk frukost som vanligt med min havregrynsgröt (med russin, linfrö, torkade fikon och banan) och två knäckemackor. Detta är min absoluta favoritfrukost som jag äter minst 6 dagar i veckan!
Idag väntas två träningspass varav det första nu vid lunch troligtvis kommer att innehålla en hel del fys och kvällspasset blir ett renodlat spelpass skulle jag tro. Vi har nu haft tre dagar utan volleyboll och jag är riktigt taggad på att komma in i hallen och köra igen även om det troligtvis inte kommer att vara så vackert nu på morgonpasset :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback