Hur snabbt kan en helg gå?


Den här lediga helgen hade vi alla sett fram emot så mycket då det är vår första lediga helg sedan början av september om jag minns det rätt. Dock känns det som den bara har rusat förbi och jag som tycker att nyss var fredag kväll och jag satt och tittade på fotboll och åt pepparkakor!

Idag vaknade jag upp vid 9, pigg och glad då det blev en lugn kväll med relativ tidig hemgång vilket gjorde att jag var utvilad när jag vaknade :) Tog mig ut på en morgonrunda idag igen, testade lite nya vägar och med Berg & Strömstedt i lurarna så glömmer jag liksom bort hur långt jag gått så det blev en ganska lång tur tillslut. Gjorde lyxbrunch med ett nyfunnet recept på nyttiga scones och till det blev det en smoothie!

Det enda "viktiga" jag gjort idag var att åka iväg och hejja på våra juniorer som spelade match i franska cupen. De vann väldigt lätt och man kunde se att vissa av dem var ganska överlägset bättre som volleybollspelare. Kändes dock fint att kunna se dem spela och hejja lite på dem!
Resten av dagen har ägnats åt att baka kanelbullar, tvätta lakan, fixa lite med planeringen av julklappar, laga middag och snart kommer nog Mischa över på te och bullar, som en bra avrundning på den här lediga helgen :)

 

Visst är de färgglada bullformarna som jag köpte i Amsterdam fina ;)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback