Happy Halloween

Att leva i proffslivet gör att man lätt glömmer bort helgdagar och andra situationer där vanligt folk firar och festar då det för oss oftast bara innebär en helt vanlig träningsdag och det väntar förmodligen ännu mera träning morgonen efter den där stora festkvällen. Jag är dock tacksam att jag spelar i ett land som firar jul på ungefär samma dag som vi i Sverige vilket innebär att vi är lediga då. Jag hade haft otroligt svårt att missa just den högtiden och alla traditioner som kommer med den! Igår när alla lade ut bilder på halloweenkläder, man såg festklädda människor på gatorna och alla barer och klubbar hade öppet trots att det bara var torsdag så märkte vi av att vi inte riktigt lever samma liv som de flesta andra här. Men vad gjorde vi då för att fira denna högtid?

images
Jo, vi firade först med att göra en grym kvällsträning där vi hade tre hårdslående killar med som verkligen körde skiten ur oss och vi slet som aldrig förr. Efter detta så åkte vi hem till mig, köpte med oss pizza och lite andra godsaker och sen blev det filmmys fram till midnatt. För oss var det ju en fest i sig att äta pizza så där en helt vanlig torsdag så det räckte liksom för att vi skulle känna att det var en speciell dag. Filmen som visades var självklart "Magic Mike" och Erika gjorde klart för oss att hon önskade sig en brandman i födelsedagspresent. Vi får väl se vad vi kan göra åt den saken, haha!

MagicMikeMusical

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback