Från depp till pepp

Vaknade i morse och såg hur regnet öste ner samtidigt som det blåste full storm - allt var alltså som vanligt här i Calais. Jag brukar inte bry mig så mycket om vädret men idag fick det mig att bli riktigt deppig och det i samband med att det är måndag gjorde min morgon lite värre än vanligt.
Åkte sen iväg till gymet och rev av ett tufft benpass till grym musik och tillsammans med härliga människor. Vi skrattar lika mycket som vi svettas under våra gympass ;)

Nu har jag hunnit med en liten handling på Lidl och sedan lagat en fantastiskt god lunch bestående av en mix av kidneybönor, paprika och spenat tillsammans med en bit lax - magiskt gott!

Tror dagen skall fortsätta med en tur ut till vårt stora shoppingcenter, får se om jag kan göra några fynd där ute. Vem vet, kanske kan börja shoppa lite julklappar också :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback