Bloggtorka!?

Igår var helt enkelt en dag utan blogginlägg och jag vet faktiskt inte riktigt varför det blev som det blev men ibland får det helt enkelt bli så. För mig är bloggen ett sätt att dela med mig av min vardag till vänner och familj som jag inte har chansen att träffa så ofta och det är även en dagbok för mig själv. Men vissa dagar så finns det inte så mycket att skriva, när dagen är så där vanlig som bara en träningsdag kan bli och inget spännande händer. För igår kände jag att jag flyttade mig ner till spädbarnsåldern igen då min dag följde mönstret äta - träna - äta - vila - äta - träna - äta - sova, hur kul kan det vara att dela med sig av egentligen!?


Idag innehåller dagen ett besök på shoppingcentret då jag behöver köpa en partyväska inför vår lördagsnatt i Paris, nya sneakers då mina älskade vita nike har börjat läcka, och sedan borde jag köpa någon stor och mysig stickad tröja som kan hålla kylan borta, särskilt när jag ska strosa på gatorna i Paris på söndag :) Jag vet att jag pratar mycket om Paris men jag är så otroligt taggad inför detta och det är en stad som man på något sätt förälskar sig så snabbt. Jag tror den kommer att vara ännu vackrare nu med all julbelysning, julmarknader och julpynt! Åh vad jag längtar efter att få vakna upp på söndag morgon och ha två hela dagar i Paris tillsammans med mina fina vänner. Jag vet i alla fall hur den söndagen kommer börja - frukost på STARBUCKS, wiiiiieeee!!

 
 

Men innan vi sätter oss i bilen och styr mot Paris så ska två träningar och en match avverkas. En match på hemmaplan som vi verkligen borde vinna och vi är alla medvetna om att det kommer bli oerhört tufft. Nog för att vi vunnit de senaste tre matcherna mot detta lag men de har vunnit sina senaste matcher och kommer att komma hit starkare än någonsin. Det gäller att vässa formen och plocka fram det bästa spelet i oss alla, sen är det bara att köra allt vad vi har klockan 19.00 i morgon! 


Kommentarer
HomerTRefS säger:

TEST

2023-04-12 | 00:31:49
WarrenBaH säger:

I'm certainly so satisfied that I stumbled upon this online store! Not simply has it practiced the art of really advancing for my opinion in conditions of learning about content on a variation of niches, but it is recently been a incredible way in my situation to bond with more individuals just who foster related concerns. We've discovered by chance so are valued suggests and applications this place that have fully facilitated me with my day-to-day being, and it's hard to stall to disseminate this source together with my relations. More over, I have an idea that they're going to benefit the majority of the important details that actually they will discover listed here aside from. I am going to surely be returning to this webpage again and yet again, as there is definitely often definitely something remarkable and challenging to detect. thank you for forming such an top-notch structure, and I couldn't have patience to broadcast this post with my relations. I are aware of that they would benefit every one of the important facts that they are able choose at this place in addition. I am going to undoubtedly be revising this blog over and over once again, as there is certainly time and again something absorbing and arousing to pinpoint. A big heads up for crafting such an impressive platform!

I am hugely indebted for chancing upon this web-page, because it it has offered me with priceless info and materials that I implement in my subjective and high quality daily routine. I am going to unquestionably be broadcasting the word over this excellent web site to my buddies and will persevere to come back to it often to obtain more knowledge.
If you want to know more more info on this approach topic check up our web page: [url=https://ethanfilmandphoto.com/joseph-and-ashley-military-wedding-at-quantico-military-base-in-virginia/]Veritas vineyard wedding photography near Harrisonburg, VA[/url]

2023-06-04 | 15:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback