A little party never killed nobody

Efter en helt ofantligt seg eftermiddag med slösurfande, vindruvor, powernap och en lång dusch börjar jag nu bli människa igen och skall snart ta mig iväg till hallen för att först hejja på vårt herrlag under ett set och sedan åka vidare till våra vänner i det professionella herrlaget och hejja på dem. Skall bli skönt att få sitta vid sidan och njuta av volleyboll för en gång skull och den här gängen kan vi dessutom se inspike och lineup vilket vi aldrig gjort. Vi brukar komma inrusande i våra mizuno kläder direkt efter vår match och sedan typ dö på läktaren, haha.. men nu kommer vi sitta där i vanliga kläder och jag har till och med lite mascara på ögonfransarna - big day!

Vi får se var kvällen tar oss men jag är sugen på en tur ner på stan för att träffa människor och bara umgås en kväll med mina fina vänner här i Calais!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback