1 månad!

Precis som rubriken säger så firar bloggen här på hallandsposten 1 månad idag och det känns på ett sätt som det var en evighet sedan jag startade den och på ett annat sätt som jag precis drog igång mitt bloggande här. Under den här månaden har vi hunnit med en resa till Amsterdam, ett antal matcher, galet många träningspass, ett besök från Sverige och mycket, mycket mer. Det skall bli spännande att se vad nästa månad bjuder på :)

Idag har jag hittills hunnit att avverka ett träningspass med laget som innehöll en halvtimmes fys och sen en del spel faktiskt. Vi har några junisar som tränare med oss nu + tränarens dotter då de alla har lov från skolan så vi var 10 st på morgonpasset. Jag fick träna lite extra på mina gratisbollar då tränaren förklarade att hon fick ont i hjärtat av de jag spelade på matchen (tycker ju vi kan ha en libro som spelar allt det där, men men), haha.. Om jag skulle tränat på allt som gick fel i lördagens match hade jag dock inte varit hemma ännu - men gratisbollarna gick bra iaf ;)

Ikväll väntar ännu ett pass då det är spel på schemat och det lär bli en tuff träning som vanligt men jag är taggad på att köra hårt i veckan och spela en grym match till helgen!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback